۱۳۸۹/۰۱/۱۵

467

نانسی سرشار از انرژی است. به من می‌گوید تو دایم غر می‌زنی، نمی‌فهمد مردی که غر نزند مرد نرمالی نیست. می‌گوید تو هرگز به من کمک نمی‌کنی، هر وقت با هم سفر می‌کنیم به من غر می‌زند که چرا وقتی من دارم چمدان ها را باز می‌کنم، تو برای خودت روی تخت ولو می‌شوی، نمی‌تواند درک کند که من همیشه از او خسته‌تر هستم. خودش هر چه قدر هم که خسته باشد، دراز نمی‌کشد اما من از نسل خزندگان هستم و مثلا از کمربند متنفرم. نانسی نمی‌فهمد ناتوانی جسمی یعنی چه. به همان اندازه هم از وجه تراژیک زندگی کلا غافل است. وانگهی، مگر توفیری هم می‌کند؟ نانسی از وقتی که به شورش‌های اجتماعی علاقه‌مند شده‌است و تمام زندگی‌اش شده مادام داچیمنتو و امثال او، احساس خوشبختی می‌کند. دنیا پر شده است از آدم‌های خوشبخت! وقتی زن من شد جذاب بود و این قدر شور و شوق از سر و رویش نمی‌بارید. در رفتارش می‌شد آثاری از ضعف اعصاب یافت. نیز اندکی ضعف وجودی. خیلی جذاب ضعف اراده برای زن نه تنها عیب نیست بلکه حسنی است ظریف. حتی می‌توانم بگویم آن وقت‌ها نانسی از من سرتر بود.


حرمان/یاسمینا رضا/داود دهقان

۱۲ نظر:

معین گفت...

نیم‌فاصله رو فراموش نکن

افسانه گفت...

:))
همه مردا غرغروان! شکی درش نیس!

آقای خازییل گفت...

یک نکته ی دیگه این که بعد از نقطه یا هر علامت دیگه که گذاشته می شه باید یک فاصله بزاری و بعد مابقی متن رو بنویسی.
مرسی.

63 گفت...

الان درستش میکنم

ناردونه گفت...

بچه‌رو كشتن با اين قواعد نگارشي‌شون

kasrZ گفت...

:] آخرشم من که نتونستم درستش کنم.دست ِ ِ دیس مطلا!‏

آقای خازییل گفت...

به افتخار ناردونه

لک لک ها گفت...

مرید دست اول مخ تابیده از مطالب زیباتونم ... دلمو میذارم تو صف مبهوتاتتون بر می گردم الان ...برم بربری بیارم بشینم تا صب ببینم کجای کارم تو این نوشته های انفجار آمیز شما .

ناشناس گفت...

قشنگ بود

Mute Vision گفت...

یه جورایی با حرفاش موافقم ، مخصوصا ضعف اعصاب و جذابیت .

Mute Vision گفت...

یه جورایی با حرفاش موافقم ، مخصوصا ضعف اعصاب و جذابیت .

نادر گفت...

خیلی دوست داشتم تحویل میگرفتید ... اما نمیشه خب ...وقت برنامه تونو زیاد کنید پس!