۱۳۹۰/۰۱/۱۷

711

زن‌ها قبل از هرچیزی دنبال مرد قدرتمند هستند. قدرت حتی مهم‌تر از قیافه و خیلی چیزهای دیگر است . آدم‌های معروف را می‌بینی؟ هر زنی را که اراده کنند می‌توانند رام کنند. فکر می‌کنی چرا؟ چون قدرت دارند. معروفیت نوعی قدرت است. زن از اینکه در رقابت با دیگران توانسته کسی را که خیلی‌ها آرزویش را دارند به دست آورد، احساس لذت می‌کند .


دو قدم این‌ور خط/ احمد پوری

۸ نظر:

مهدی ملک زاده گفت...

الاهی همشون بمیرن؟؟؟

شهرزاد گفت...

چه جالب! اصلا و ابدا بنده بعنوان یک زن موافق این بیانات نیستم (البته من، بقیه رو نمی دونم) ایشون هم که این فرمایشات را اظهار کرده اند نباید همه ی زن ها را یکجا نشان می گرفتند. قدرت دامنه اش گسترده است و موافق این هستم که زنان شیفتۀ قدرت مردان می شوند اما ابعاد همین قدرت هم متفاوت است برای هر شخص، ولی شهرت صرفا شهرت است.

ناشناس گفت...

مزخرف گویی و تعمیم دادن های کلی به خصوص اگر مربوط به زنان باشد که البته کار آسان و رایجی بوده همیشه و متاسفانه تا سالهای سال خواهد بود.

مانی ب. گفت...

یکی از این آدمهای معروف قدرتمند را تصور کنید. آیا می تواند همسر شما را رام کند؟

so0o0o0ori گفت...

منم با شهرزاد و اون بنده خدای ناشناس موافقم که نمیشه این قضیه رو به همه تعمیم داد ولی وقتی سرمو از آلونک خودم آوردم بیرون و بقیه زنا و مردا رو دیدم فهمیدم نه حاجی این خبرا هم نیست اکثر زنا دنبال یه مرد قدرتمندن که با ارائه ی زن بودنشون به اون بقیه عمرشونو با تن آسایی و تنبلی البته زندگی کنن وکی میتونه بگه مثه عروسکا زندگی کردن از مستقل بودن سخت تره؟ و البته اکثر مردا هم دنبال یه عروسک خوشگل و خنگن که کاری به کارسون نداشته باشه و سر از کارشون در نیاره و حس مردانگی زیر شکمشون و ارضا کنه...

ناشناس گفت...

پس یعنی میگی الان کیت میدلتون خوشحال تره یا زن احمدی نژاد؟!!!!

Iranian idiot گفت...

کامنت آخری ناشناس عااااالی بود!!!! کلی خندیدم! لایک نداره اینم همینطوری بزنیم؟

Iranian idiot گفت...

کامنت آخری ناشناس عااااالی بود!!!! کلی خندیدم! لایک نداره اینم همینطوری بزنیم؟