۱۳۹۱/۰۴/۱۵

756

خدادادخان حالا پس از اینکه پنج سال آزگار بی اینکه گناهی کرده باشد، کیفری به آن سختی چشیده، به این اصل رسیده است که وقتی در مملکتی قصاص قبل از جنایت می‌کنند، پس جنایت را هم پس از قصاص می‌شود مرتکب شد و اگر قرار است به خاطر گناهی که آدم نکرده، کیفری ببیند ناچار خود گناه را هم پس از چشیدن کیفر باید بکند تا حسابش پاک باشد.

خدادادخان (مجموعه داستان زن زیادی) / جلال آل‌احمد

۴ نظر:

مهدی ملک‌زاده گفت...

دوستان عزیزم

همگی دعوتید به کافه کتاب
کتاب‌هایی که می‌ارزند به بودن.به خواندن.

(دانلود کتاب با لینک مستقیم)
https://www.facebook.com/groups/cafeketab/
http://cketab.com/



ضمن این‌که تو این گروه برای اعضا هیچ‌طور فعالیتی درنظر گرفته نشده.فقط استفاده کردن از کتاب‌هایی که منتشر میشه.

و البته خود سایت که نسخه‌ی اصلی باشه،منبع مرتب‌تر و با امکانات‌تری هستش.

---
با احترامات

صبا گفت...

آخه ادمین جان جلال؟!!!!!!!
ماله کش اسلامی با اون نثر دوزراریش..
نکن اقا حیف این پیجه

نیروانا گفت...

دوست عزیز
اولا که این وبلاگ گروهیه و چندین نویسنده داره و هر نویسنده بنا به سلیقه خودش می تونه از هرکسی که خواست نقل قول کنه. مثلا خود من که این پست رو نوشتم از "آبجیز بند" خوشم نمیاد ولی میبینی که بقیه نویسنده ها ازش نقل میکنن و کسی حق نداره چیزی بگه.
دوما جلال آل احمد نویسنده بزرگیه. حالا چه ماله کش اسلامی چه مارکسیست و چپ چه هرچیز دیگه دلیل نمیشه نوشته هاشو اینطوری زیر سوال ببری شما

صبا گفت...

نیروانا جان حالا شما خودشو ناراحت نکن. اشتباه از من بود که تصور کردم اینجا یه نویسنده داره که زیااااد میخونه اما چیزی حالیش نیس -مثلا سلین که به خون سارتر تشنه بوده وحالش از نگارشش بهم میخورده تو این بلاگ داره با سارتر چایی میخوره .. :) یا به قول شما آبجیز!! -،
اما خوب با بودن چنتا نویسنده تو اینجا من حرفمو پس میگیرم بالاخره بایداز بینشون یه چنتایی هم کج سلیقه باشن. جلال هم هه! ... بماند..

راستی "نویسنده"؟!!! بــــی خیال!! :)))