۱۳۹۲/۱۱/۳۰

783



- Bernie Rose: Here's what I'm prepared to offer; You give me the money, the girl is safe. Forever. Nobody knows about her. She's off the map. I can't offer you the same. So, this is what I would suggest. We conclude our deal. We'll shake hands. You start the rest of your life. Any dreams you have, or plans, or hopes for your future... I think you're going to have to put that on hold. For the rest of your life you're going to be looking over your shoulder. I'm just telling you this because I want you to know the truth. But the girl is safe.

Drive
/ Nicolas Winding Refn

- بِرنی رُز: این پیشنهاد منه: تو پول رو به من میدی، و بعد دختره جاش امنه. برای همیشه. هیچ کسی در موردش چیزی نمی‌فهمه. کسی کاری به کارش نداره، انگار توی نقشه نیست. ولی در مورد تو، من نمی‌تونم همین قول رو بدم. خُب، این چیزیه که پیشنهادشو می‌دم؛ ما معامله رو فیصله می‌دیم، با هم دست می‌دیم، و تو شروع می‌کنی ادامه‌ی زندگی‌ت رو. هر آرزویی که داری، هر امید یا نقشه‌ای که برای آینده‌ت ریختی... فکر کنم باید بی‌خیال‌شون بشی. از این به بعد، مجبوری زندگی‌ت رو روی دوش‌ت بگیری و مراقب خودت باشی. من دارم اینا رو بِه‌ت می‌گم چون می‌خوام واقعیت رو بدونی. ولی، کسی به دختره کاری نداره.

بِران
/ نیکلاس ویندینگ ریفن

هیچ نظری موجود نیست: