و در مورد اینکه در کتب مدارس داستانهایم را تدریس میکنند باید بگویم که من معلمان را میشناسم. من خودم معلم بودهام، یا اینکه به عنوان معلم، معلمان را شناختهام. و تصور اینکه در جایی در ژاپن دانشجویان را با داستانهای من زجر بدهند برایم وحشتناک است. بله معلمان تمایل به زجر دادن شاگردان دارند و از این کار لذت میبرند.
روزنامهی شرق/ گفت و گو با پیتر بیکسل/ ۱۷ شهریور ۸۹
روزنامهی شرق/ گفت و گو با پیتر بیکسل/ ۱۷ شهریور ۸۹